Ahad, 27 Februari 2011

W

Uhuk uhuk.

Lama gila babi tak update.

Banyak juga yang berlaku sepanjang minggu ni.

Yang aku tak puas hati pasal pergaduhan blogger-blogger ni.

Adoy apa kes ni ?

Ce citer ce citer.

Orang melayu memang suka menjatuhkan bangsanya sendiri ek ?

Bagi pendapat aku okay je kalau ramai blogger nak buat vilog.

Asal dia tak mengganggu hidup blogger lain sudah.

Dan bagi blogger yang meluat nak tengok baik tak payah tengok.

Dan bila korang rasa nak kondem orang tu baik korang diamkan aje.

Tak payah nak tulis entri lepas tu tweet nak bagi blogger 'tersebut' sakit hati.

Nampak tak dekat situ korang dah tunjukkan korang ni bodoh ?

Aku so far setakat ni tak pernah buat lagi vilog tapi aku suka nonton mereka yang ada vilog ni.

Dapat tengok macam macam reaksi dan telatah.

Ada yang gugup gagap gigip.

Dan yang pastinya mereka yang buat vilog ni adalah juga buat sesuatu untuk memeriahkan dunia blogging.

Memang pertama kali ramai orang tak suka.

Kau ingat tak kes pasal idea KLCC nak di bangunkan ?

Berapa ramai yang mengondem ?

Dan kau tengok sekarang macam mana Malaysia terkenal berdasarkan KLCC di mata dunia ?

So please stop mengondem.

Macam aku mula mula memang tak berapa gemar tapi aku diamkan aje.

Boleh tak korang ikut macam aku ?

1 ulasan:

  1. oo..mnde tuh. wat tak tau dah la..tektik die tuh. tak pasal2 die da dapat publisiti murahan..bek jgn layan. jgn bukak pon blog die. cis~

    BalasPadam