Rabu, 23 Mac 2011

#1

Huruf dah habis tak bermakna aku akan berhenti menulis. Menulis is my passion dan mereka yang menulis hanya untuk sesuatu bagi aku macam orang tolol. Yeap apa yang kau dapat kalau kau tak puas dengan penulisan kau sendiri ? dan sekarang aku sudah meletak kembali karakter si follower even aku tak ingin pun blog ni untuk di ikuti. Takut takut ada pulak si penulis bahalol sakit hati dengan penulisan aku ?

bahagian dua.

bagi aku bila di lihat luarannya yang ragged tak semestinya dalamannya turut ragged. Macam aku sendiri even penulisan aku secara zahirnya nampak ganas tapi kalau dikenali secara jujur aku ni takdelah ganas sangat. Minat juga lagu taylor swift, lagu justin bieber. tapi aku tak minat justin bieber. siriyes.

Jadi secara asasnya aku tak suka orang orang yang suka menghukum seseorang berdasarkan luarannya. bagi aku tak matang langsung. perangai macam gampang. mungkin boleh untuk kau membenci tapi tak sepatutnya kau meluahkan rasa benci kau tu kepada medium medium penulisan. lebih lebih lagi jika orang kenal kau. ia seperti kau meletakkan maruah seseorang itu di kandang babi. dan tak semena maruah terbabit jadi kotor dan busuk seperti babi. dan bagi aku orang yang memulakan perkara tersebut lebih berbaur babi dan lebih busuk daripada babi.

Ehh terasa ke ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan