Isnin, 11 April 2011

#8

Duh kepala aku sakit kemain pagi ni. Susah juga ye bila jadi penghidap insomnia ni ? Masalah aku bukan ape, aku just tak boleh nak pejam mata. Asal pejam sikit hati mula rasa tak sedap hati so aku lebih suka berjaga dan online sepanjang malam atau sepanjang hari. Macam takde life kan ? Hotak kau lah. Tiap-tiap weekend je aku keluar hang out dengan member. Ye lah kereta abi aku pakai bawak pergi kerja.

Oh ye, baru-baru ni aku ada terpikatlah sama itu gadis jawa. Stay shah alam tapi dah ber boyfriend. Oh shit apesal semua para gadis yang aku dambakan jadi hak milik orang ? kadang-kadang macam pelik juga apa aku ni sampai ke tua ke takde jodoh ? Woi tuhan aku ada nafsu juga, agak-agaklah kan kalau nak bagi aku bujang sampai tua ? Shit kot.

Ini selsema aku baru datang, apa masalah dia aku pun tak tahu. Kalau sehari kau tak kunjung dalam hidup aku tak boleh ke ? Rimaslah siot. Duh. What else ? Kbai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan